Стегнете се Другари, остават само 3 процента!

     Стегнете се другари, остават само три процента, а вие изваждате едни ряхави сересета, където не се разбира бат Бойко, какво говори, с кого го говори, камо ли пък, защо? Бива ли така! Налага се анонимният доставчик, писмено да го допълва, та да може Ана Цолова да ми го обясни в телевизора.
     А тоя Цветан Цветанов, толкова народна пара потроши, за да подслушва само Бойко Борисов и после пък се разпорежда да бъдат унищожени?... Но какво става, нали тия унищожените сересета, заедно с техниката бяха прибрани в прокуратурата, за да се възстанови, каквото може. Аз не разбрах, това днешното от тях ли е или не? Ако не е, защо анонимният не го е съхранил цяло и качествено, а е чакал да бъде унищожено и техниката прибрана в прокуратурата. Сигурно за да си мисля, че анонимният е от прокуратурата?
     Ама и тая прокуратура, не вземе да арестува, Бойко Борисов за лъжа, а се обяснява , че той не е бил на разговор, а на разпит! Така де, иначе излиза, че докато е разговарял с тях, те са го записвали!
     Евала само на Бареков! Той още вчера обеща, че до петък ще излязат резултатите от последните соц- проучвания, които той знае какви са, но да не избързва и тогава да я видим Мира Радева!
     Другари, стегнете се! Остават три процента и само два дни за копромати!
     Казвам ви! Ако утре не излезе нещо сериозно, аз няма да гласувам за вас!

                        
П.П. - Изненадахте ме! Първо не са оставали само два, а три дни! И на 11 май 2013 направо ме ошашавихте с компромата от Костинброд! Признавам, майстори сте!

Коментари

Популярни публикации от този блог