Смяна на статуквото - очен харашо, машалла, зеер гуут!

            
            Ако това е смяна на статуквото, здраве му кажи!

           Преди повече от година, Станишевци започнаха да ме убеждават, че са за смяна на статуквото?! И ме убеждаваха, че статуквото това е управлението на ГЕРБ. Какво  нахалство! Столетницата БКП-БСП, която от 60 години не е излизала от властта (надземна и подземна) и 40 от тези 60 години управлява, чрез диктатура, няма нищо общо със статуквото, а  ГЕРБ която от три години управлява с малцинство е статукво и лидерът и е диктатор?!

          Не знам дали са доволни хората, които излизаха да протестират и гръмогласните им лидери викаха вън всички от парламента? Аз за пореден път споделям мнението си, че ако някой ми казва, че е срещу всички, то-той е само срещу някого, срещу когото аз може и да не съм!

         Прокуратурата не била се намесила в изборите?! Добре де. Защо след като обяви, че превантивно са "арестувани" бюлетини готови за експедиция, не спря превантивно и предаванията на Бареков, чрез които се нарушаваше закона за изборите? А излизаха съобщения, че вярно са под охрана бюлетините и прокуратурата ще се произнесе през следващата седмица. Демек, по дено в средата?! И какво стана в срядата? Главният прокурор ме убеди, че прокуратурата ще си свърши работата. Аз мисля, че по този казус, тя си свърши работата още в съботата!?

         Мая Манолова, като гражданин, като политик и като юрист е подала сигнала, защото тя не можела да знае, че някой е готов да обере банка и да не подаде сигнал. Всичко щеше да е идеално, ако тя не е другият обирджия, който по този начин обра същата банка?!
        
         Абе тия хора, дето ме убеждават, че ако хваля себе си е агитация, а ако клеветя опонента си не е агитация, за олигофрен ли ме мислят?!


         Питам се, дали Станишевци нямат интерес да има повече разчитащи на помощи, неграмотни хора, които те наричат народ, а в същност сме материал, който те по-лесно да обработват? Защото, ако не се лъжа, коалиционният им партньор Лютви Местан (който може би също не е от статуквото) доста време в парламента се "грижеше" за образованието и демогравските неща?!......И направи така, че българомохамеданите в родопите, които никога не са говорили на турски език, сега да изучават "майчин" език?! Другарю Станишев, дали няма този път демогравските проблеми да ги поверите на другият ви коалиционен партньор Евро Рома, та всичко да си дойде на мястото?

        Признавам! В последният ударен компроматен ден бях в нокдаун и почти ме бяхте убедили да не гласувам.
         

Коментари

Популярни публикации от този блог